צרו איתנו קשר

מדוע כדאי לקנות אריחים לבריכת שחייה מייבוא איטלקי?

יותר ויותר ישראלים בונים בריכות שחייה בגינת הבית. אולם בכדי שעיצוב הבריכה יהיה מרשים ויוקרתי יש להקפיד על חומרי החיפוי הנכונים. אריחים לבריכת שחייה מתוצרת איטלקית מוכרים באיכותם בכל העולם ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עולם הבנייה והעיצוב.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני קונה אריחים לבריכת שחייה?

ברכישת אריחים לבריכת שחייה, חייבים לוודא כי הם עשויים מחומרים איכותיים ובעלי גימור מדויק, על מנת שיהיה קל לרצף איתם את הבריכה והרצפה תישאר עמידה ואיתנה לפרק זמן ממושך. כדאי גם לבחון את המחיר של האריח לעומת האיכות שלו, מכיוון שינסו למכור לכם מוצרים באיכות ירודה במחיר גבוה, או ינסו לגבות לכם מחיר גבוה על אריחים שהם קלים וזולים לייצור. בננוסף, יש לבחון את העמידות של האריח וזאת בכדי להבטיח את מידת האטימות. והכי חשוב, יש לבחון את העיצוב של האריח.

היכן לרכוש אריחים לבריכת שחייה?

החממה מתגאה בהתמחותה ארוכת השנים בייבוא אריחים מדוקקים, אבני ריצוף וחיפוי ואריחים לבריכת שחייה מהמעצבים והאדריכלים הטובים ביותר באיטליה הישר לישראל. אצלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של אריחים לחיפוי הבית, מחומרי גלם שונים ובשפות עיצוב שונות להתאמה מירבית לסגנון ולשפה העיצובית של הבית שלכם. אולם התצוגה המרשים של החממה, ברחוב הלח״י 7, בני ברק, מציג 1200 מטרים רבועים של חומרי גמר, החל מחיפויי קירות ורצפות בלוחות פורצלן ענקיים, מוצרי בטון אדריכלי, כלים סניטריים וברזים, פרקטים, ריצופי חוץ, דלתות חוץ ופנים, בקיצור ”עולם שלם של חומרי הגמר המתקדמים בעולם“ החממה תוכננה כחוויה של ממש, תוכלו לסייר בתוך אולם מעוצב בהשראה של חממה אמיתית, להתפעל מחדשנות וחידושים ולרכז את כל המידע הויזואלי המתקדם בעולם בתחום. כך, תוכלו לבחור בקלות ובנוחות את האריחים המושלמים לבריכת השחייה שלכם.

לבחור מתוך מגוון עצום של אריחים לבריכת שחייה

בחממה, הכנו עבורכם מגוון עצום של צבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון וגודל. המומחים שלנו בחממה ילוו אתכם בהליך הבחירה והרכישה ויתאימו עבורכם בדיוק מושלם את האריחים שיהפכו את בריכת השחייה לשכם למעוצבת, יוקרתית וייחודית.

תפריט נגישות