צרו איתנו קשר

אריחים מדוקקים מחירמה צריך לדעת על אריחים מדוקקים מחיר?

תחום החיפוי והריצוף השתנה מאוד בשנים האחרונות. ניתן לראות שינוי במיוחד בתחום של אריחים מדוקקים. שמהווים שינוי דרמטי בעולם הריצוף בשל העובי הייחודי שלהם שמאפשר מגוון שימושים רחב ואחידות סגנונית לכל רחבי חלל הבית והגינה. באריחים מדוקקים מחיר למטר נקבע לפי פרמטרים רבים שמושפעים מאיכות האריח, מקור הייצור, קלות ההתקנה, עלות ההובלה ומגוון הסגנונות והצבעים שיש לאריחים.

ייבוא אריחים מדוקקים מחיר למ"ר

כיום, איטליה הינה אחת מהמדינות שמייצרות את האריחים המדוקקים הטובים ביותר בעולם. בנוסף, מגוון הסוגים, הגדלים והסגנונות הופך את איטליה לאחת מהיצואניות של האריחים המובילות בעולם. מחיר האריחים מושפע מאיכותם, עלות הייצור, העיצוב ועוד. אולם, מכיוון שמדובר במוצר שמטרתו עמידות לטווח ארוך. חשוב במיוחד להקפיד על האריחים הטובים והאיכותיים ביותר מאשר להחליף את האריחים בתדירות גבוהה מכיוון שעלות הפירוק וההרכבה מחדש יקרה ומסורבלת במיוחד.

לקנות רק מהמומחים

חברת החממה, הבית לאריחים מדוקקים, הינה בעלת ניסיון רב שנים ביבוא חומרי הגלם האיכותיים ביותר בתחום ריצוף וחיפוי הבית. בעבודה שוטפת עם טובי הספקים באירופה. כך, תוכלו להיות בטוחים כי הנכם רוכשים את האריחים מהמומחים ומקבלים מוצר איכותי במחיר מצוין.

חדשנות של עיצוב מסוגנן

החממה מציגה מציאות ייחודית של חדשנות וסטייל של עיצוב מסוגנן ברמות הגימור הגבוהות ביותר במקום אחד המוקדש ליצירת בית החלומות שלכם. עיצוב מדוייק עד לפרטים הקטנים ביותר. הנכם מוזמנים לאולם התצוגה המרשים שלנו, ברחוב הלח״י 7, בני ברק, האולם, כולל 1200 מטרים רבועים של חומרי גמר ומגוון אריחים מדוקקים. כך תוכלו להתעדכן בכל החידושים בתחום ולבחור בקלות ובנוחות את האריחים המדוקקים מושלמים עבורכם.

איכות ללא פשרות

בחממה, הכנו עבורכם מגוון עצום של אריחים מדוקקים במגוון של צבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון. מומחי החממה ילוו אתכם בהליך הבחירה והרכישה ויתאימו עבורכם בדיוק מושלם את האריחים המדוקקים שיתאימו לעולם העיצוב שלכם ויהפכו את הבית שלכם למעוצב ויוקרתי. הנכם מוזמנים להגיע לבד או עם האדריכלים ומעצבי הפנים שלכם וליהנות ממגוון ענק של אריחים מדוקקים שמיוצרים מהחומרים הטובים ביותר באיכות ללא פשרות.

תפריט נגישות