צרו איתנו קשר

בבית, בדירת גן או בדירה עם מרפסת, חשוב במיוחד לבחור ריצוף מתאים, אחד מסוגי הריצוף היותר מומלצים ומתאימים הוא ריצוף חוץ כפרי. לפני שאתם בוחרים ורוכשים ריצוף חשוב לבדוק:

  • עיצוב הריצוף
  • איכות הריצוף
  • גודל המרצפות כאשר אפשר לשלב גדלים שונים
  • סוג המרצפות כאשר גם כאן אפשר לשלב בין סוגים שונים של מרצפות
  • מומלץ לשים לב האם הריצוף הוא ריצוף אנטי סליפ (ריצוף המונע החלקה ממים או לא)

יתרונות של ריצוף חוץ כפרי המיובא מאיטליה

אחת המדינות בהן ייצור הריצוף הכפרי הוא איכותי ביותר מזה מאות שנים היא איטליה. אם אתם בונים או מעצבים דירת גן, מרפסת או בית חדש, הקפידו על ריצוף איטלקי, כי, מזה שנים רבות, האיטלקים מתמחים בעיצוב כל סוגי השיש והריצוף בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר.

לחיות ביומיום באווירה של חופשה כפרית

בחירת ריצוף חוץ משפיעה על האווירה הכוללת של החצר או המרפסת. סגנון כפרי בעיצוב מייצר תחושה של עיצוב ישן ונינוח, קז'ואל איכותי ועל זמני. עיצוב כפרי איכותי הופך את השהות בחצר או במרפסת לסוג של חופשה כפרית כיפית ומזמינה. השהות בחלל החיצוני, באירוח, בבוקר שבת, או בערב עם כוס יין בחיק המשפחה והאורחים הופך כל יום לחגיגה אמיתית של פנאי ועיצוב. תפיסת החלל מושפעת מהתשתית של הריצוף שמקרין לאווירה הכוללת. לכן חשוב כל כך לבחור בקפידה אית ריצוף החוץ המתאים ביותר עבורכם.

מגוון של אפשרויות לריצוף חוץ כפרי

בחממה, המומחים שלנו מתמחים בבחירת וייבוא ריצוף חוץ כפרי של החברות האיכותיות הטובות ובמגוון רחב של סגנונות, גדלים וצבעים. כך שתוכלו לבחור בין אוסף עשיר של אפשרויות ריצוף בהלימה לסגנון העיצובי הכולל של החצר או המרפסת שלכם.

בואו לבחור

אנחנו בחברת החממה מתמחים בייבוא של ריצוף איטלקי איכותי ללקוחות בישראל. מתחם החנות שלנו כולל שטח של 1,200 מ"ר בו אנחנו מציגים את כל סוגי הריצוף, השיש והאסלות המעוצבים שאנחנו מייבאים מאיטליה. אנחנו לא מתפשרים על איכות המוצרים ובוחנים בקפידה כל מוצר שאנחנו מייבאים במפעל בו מייצרים אתו באיטליה. כאשר אתם רוכשים מאיתנו מוצרים אתם יכולים להיות בטוחים שהם יהיו באיכות הגבוהה ביותר.

תפריט נגישות