צרו איתנו קשר

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, מכיוון, שאנחנו למעשה משתמשים בו יום יום. זהו החדר היחיד בו יש לנו פרטיות ופינוק ולכן כדאי להשקיע בעיצוב שלו מחשבה רבה ולהבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר. אחד הדברים שהכי חשוב להשקיע בבחירה שלהם הם הריצוף לחדר אמבטיה.

על מה להקפיד כשאנחנו בוחרים ריצוף לחדר אמבטיה

חשוב לבדוק בהליך הבחירה שסוג הריצוף שאנחנו בוחרים לחדר האמבטיה שלנו יענה על כל הדרישות והצרכים השונים שמתאימים לנו, כמו לדוגמה: ריצוף שאיננו מחליק, ריצוף שקל לנקות, ריצוף בהיר או כהה בהתאמה לסגנון העיצובי של החלל, גודל המרצפות בהתאמה לגודל החדר ועוד.

שאלות חשובות במועד בחירת הריצוף לחדר אמבטיה

בבחירת הריצוף, עליכם לחשוב על האווירה והשימוש של חדר האמבטיה ובהתאמה תוכלו לבחור את סוג הריצוף המבוקש. למשל: איזה אווירה הייתם רוצים שתהיה בחדר האמבטיה שלכם? אווירה מרגיעה של ספא, אווירה רומנטית, אווירה מודרנית מאוד, או אווירה כמו של בית מלון איכותי. כמו כן, כדא לחפש מודלים להשראה. איזה חדרי אמבטיה אהבתם ואתם לא מסוגלים לשכוח, בטיולים בחו"ל אצל חברים ו/או בתמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים. כך תוכלו לעצב את החדר שלכם ולבחור את הריצוף של חדר האמבטיה שלכם בהשראה מחדרים אלו.

אז איך נבטיח ריצוף לחדר אמבטיה שיענה על כל הדרישות שלנו?

אחד הדברים החשובים בבחירת ריצוף לחדר האמבטיה, הוא בחירת ריצוף איכותי ועמיד מחברה אמינה וידועה. אנחנו בחברת החממה מקפידים לייבא אך ורק ריצוף איכותי ומוקפד שמיוצר באיטליה, מכיון שהריצוף האיטלקי ידוע בעולם כלו כשם נרדף לאיכות, יוקרה וסטייל. צוות החברה שלנו בוחר באופן אישי את הריצוף מהיצרנים הטובים והמובילים ביותר באיטליה. במתחם התצוגה של החממה, הכולל שטח של 1,200 מ"ר, תוכלו לבחור ממגוון ענק של סוגי ריצוף לחדר האמבטיה המושלם שלכם. הצוות המקצועי שלנו, ישמח לעמוד לרשותכם בהליך הבחירה ולהציג בפניכם מגוון רחב של ריצופים בסגנונות וגדלים שונים שיתאימו לעיצוב הכולל שלכם. תחדשו.

 

תפריט נגישות