צרו איתנו קשר

אם אתם בתהליך של בנייה או שיפוץ הבית שלכם אתם בוודאי יודעים את החשיבות הרבה שיש לבחירת הריצוף שתבחרו לרצף אתו את החללים החיצוניים והפנימיים בבית. כאשר זה מגיע לבחירה של ריצוף חוץ מודרני לחלל החיצוני של הבית, כלומר, למרפסת ו/או לגינה חשוב מאוד לבחור ריצוף שהוא גם יפה וגם שימושי לאורך זמן.

יתרונות של ריצוף חוץ מודרני

ריצוף חוץ מודרני משדרג את המרפסת ומעניק לה מראה איכותי, מעוצב ויוקרתי. לריצוף יש גם יתרונות אל מול סוגי חיפוי אחרים כמו דשא למשל או דשא סינתטי כי לאחר ההתקנה הראשונית שלו לא נדרשת עבודת תחזוקה נוספת שיש לעשות בו והוא עמיד לאורך זמן רב. בנוסף, בחירה בריצוף שהוא נוגד החלקה ושהוא בגוון כהה יותר או גוון מחוספס תוכל להבטיח שגם אם יורד גשם, לא תחליקו על הרצפות של המרפסת או הגינה. הגוון המחוספס או הכהה של הריצוף יאפשר לכם לטשטש לכלוך שיכול להצטבר עליו בגלל נזקי מזג אוויר וסביבה (למשל בוץ, עלים וכדומה).

יתרונות של ריצוף חוץ מודרני שמיובא מאיטליה

יש כל מיני סוגים של ריצוף חוץ מודרני ואנו צריכים להבטיח כי הריצוף יתאים לעיצוב המרפסת ולעיצוב הבית שלנו. ניתן למצוא סוגי ריצוף שונים, אולם, הריצוף האיטלקי נחשב לאיכותי ולטוב ביותר. הידע של המפעלים באיטליה בייצור ריצוף התפתח מתוך מסורות, התמקצעות וייצור של שנים רבות.

למה כדאי לכם לקנות ריצוף איטלקי?

מומלץ לבחור בריצוף איטלקי מודרני לחצר או למרפסת, בשל היתרונות הבאים: הוא איכותי ביותר, עמיד במיוחד בנזקי מזג אוויר וסביבה, קיים במגוון עיצובים רחב, מגיע במגוון מידות גדול, יש מבחר של עיצובים מיוחדים שמתאימים לכל עיצוב ולכל סגנון, הוא מהווה סמל סטטוס של יוקרה וסגנון עיצובי מוקפד.

מומחיות בריצוף חוץ

אנחנו, בחברת החממה, מתמחים בייבוא של מוצרי ריצוף איטלקיים ובכלל זה גם בייבוא של ריצוף חוץ מודרני איכותי במגוון עיצובים, מידות וצבעים. צוות החברה שלנו נמצא בקשר ישיר עם יצרני הריצוף באיטליה והוא מייבא ישירות מהם את פרטי הריצוף.

תפריט נגישות