צרו איתנו קשר

מדוע כדאי לנו לקנות ריצוף אפור מט?

מראה הבית ועיצוב בתים בישראל כבר מזמן הפך להיות תחום מגוון, כאשר כל אחד יכול לבחור את העיצוב המועדף עליו לריצוף פנים או לריצוף חוץ. ככל שעיצוב הבית שלכם יתאים יותר לצרכים ולסגנון האישיים שלכם, כך תהנו יותר מהמגורים בבית. אחד הדברים שהכי חשוב לשים עליהם דגש בעת עיצוב הבית היא בחירת הריצוף המתאים בדיוק לחלל ולעיצוב הכולל. בעת בחירת ריצוף חשוב לתת את הדעת על הנקודות המרכזיות הבאות: איכות הריצוף, צבע הריצוף, גודל המרצפות, האם הריצוף מונע החלקה או לא והאם הריצוף קל לניקוי.

איך תבחרו ריצוף אפור מט מותאם אישית לנכס הפרטי שלכם?

ריצוף אפור מט הוא ריצוף שיכול להתאים מאוד גם לריצוף פנים הבית וגם לריצוף חיצוני לחצר או למרפסת. לאחר שבחרתם ריצוף אפור מט לבית או לדירה שלכם, חשוב לבחור את מידות האריחים המתאימות ביותר. קיים מגוון רחב של מידות לאריחים החל ממידות מרובעות בגדלים שונים או מידות מלבניות. חשוב להתאים את גודל האריח של הריצוף לגודל החלל, לדוגמה: רצפה בעלת אריחים גדולים יותר יכולה ליצור אשליה שחלל קטן הוא גדול יותר וכך התחושה בו תהיה מרווחת ונעימה יותר. ריצוף אפור מט מתאים מאוד לבית או לדירה עם ילדים קטנים ו/או לבית שנוהג לארח רבות בעלי מכיוון שגוון הרצפה בצבעי אפור מט מסייע בטשטוש כתמים ולכלוך.

מגוון עצום ואיכות מעולה

החממה מציגה מבחר עצום של מרצפות המתאימות לכל סגנון עיצובי ולכל בית, ולכן אם אתם רוצים לקנות מרצפות חדשות ואיכותיות החממה היא הכתובת הנכונה עבורכם. החממה מציגה מגוון של מרצפות ואריחים ברמה הגבוהה ביותר שיש מאירופה ומאיטליה בפרט, וכן, התחייבות למתן שירות מקצועי, אמין ומותאם אישית לכל קהל הלקוחות שלה. הנכם מוזמנים לאולם התצוגה המרשים שלנו, ברחוב הלח״י 7, בני ברק, הכולל 1,200 מטרים רבועים של דוגמאות ריצוף ברמות הגימור הגבוהות ביותר. צוות החממה שלנו ישמחו לענות על כל שאלה שיש לכם לגבי איכות ועיצוב ולסייע לכם לבחור את הריצוף המתאים בדיוק עבורכם.

תפריט נגישות