צרו איתנו קשר

ריצוף לבית דוגמאותעל מה חשוב להסתכל כשמדובר על ריצוף לבית דוגמאות?

אם אתם בונים או משפצים בית או דירה. בחירת הריצוף היא בחירה חשובה ומשמעותית את הבית שלכם וגם אם אתם בונים אותו מאפס אתם צריכים לקחת בחשבון את הרצפה. למעשה לא נגזים אם נאמר כי עיצוב הרצפה הוא קריטי למראה הבית שלכם וכי לרצפה שלכם יש השפעה עצומה על כלל העיצוב. יש כיום המון סוגים של ריצוף לבית דוגמאות שאפשר לבחור כדי לעצב את הבית באופן שיתאים לאופי ולטעם של כל לקוח.
כך יוצא כי אדם מן הישוב יתקשה לבחור בין מגוון האופציות, אז מה אנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת? אם כן אנו יכולים להסתכל ריצוף לבית דוגמאות. חשוב לציין כי ריצוף מיובא, ספציפית מאיטליה, עדיף על פני ריצוף מתוצרת מקומית, גם בגלל האיכות של החומר והבניה וגם בגלל הסטייל היוקרתי שאין שווה לו בארץ או בכל מדינה אחרת.

האם אני צריך מעצב פנים בכדי לבחור ריצוף לבית דוגמאות?

בואו נודה באמת, למי יש ראש לברור בין ריצוף לבית דוגמאות? לא רק זאת אלא שלרבים מאתנו אין את היכולת לעצב את הרצפה בהתאם לכל הבית מכיוון שהדבר דורש מומחיות גדולה. אז מה אנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת?
אם כן אנו יכולים לפנות אל מעצב פנים שיסייע לנו לעצב את הרצפה. החממה מורכבת משלל מומחים בעולמות עיצוב הפנים אשר יעזרו לכם להגיע להחלטה האופטימלית עבור הבית הייחודי שלכם, שתשרת באופן מושלם גם את טעמכם האישי. אם אתם לא רוצים להיעזר במעצב יכולים להתפאר גם בעצמכם במגוון העשיר של ריצוף לבית דוגמאות בייבוא מאיטליה שיש לחממה להציע, אך אנחנו כמובן ממליצים להיעזר במומחים עתירי הניסיון שלנו.

האם כדאי לי לעצב את רצפת הבית שלי בעיצוב מיוחד?

כאשר מדברים על ריצוף לבית דוגמאות, אנחנו חושבים על מה יתאים לאופי הייחודי של הבית שלנו, לסטייל העיצובי המיוחד שלנו וכמובן לטעמנו האישי. בהחלט אפשר ללכת לאיבוד במגוון האפשרויות והצבעים של הריצופים השונים, אנחנו בחממה נעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בכל תחומי ריצוף וחיפוי הבית שתענה לכל הקריטריונים הרלוונטיים, פנו אלינו עוד היום וביחד נתחיל במסע שלכם בריצוף הבית.

בעולם הריצוף לבית דוגמאות אינספור ממתינות לכם בחממה

אם אתם בונים או משפצים בית או דירה. בחירת הריצוף היא בחירה חשובה ומשמעותית. כיום, ניתן למצוא בריצוף לבית דוגמאות רבות ומגוונות שניתן לבחור מהן כדי לעצב את הבית באופן שיתאים לאופי ולטעם שלכם. מגוון הריצופים מושפע מטיב ואיכות המרצפות והאריחים, מהדוגמאות השונות, מגודל האריח, ממחיר הריצוף , ומהעובדה שריצופים ואריחים מיובאים, ובמיוחד מאיטליה עדיפים באיכותם על פני ריצופים מתוצרת מקומית, גם בגלל איכות החומרים וטיב העבודה וגם בגלל העיצוב היוקרתי האיטלקי.

האם יש צורך במעצב פנים בכדי לבחור ריצוף לבית דוגמאות?

לרבים מאיתנו, אין את המומחיות הנדרשת לבחירת הריצוף המתאים לכל הבית ו/או הדירה מכיוון שהדבר דורש ידע וניסיון רב. לכן, ממומלץ להיעזר במעצבי פנים או אדריכלים שילוו אתכם בבחירת הריצופים והאריחים או להיעזר במומחים שלנו שעומדים לרשותכם באולם התצוגה של החממה. הנכם מוזמנים להגיע אלינו לבד או עם האדריכלים ומעצבי הפנים שלכם ולבחור מתוך מגוון ענק של אריחים ומרצפות שמיוצרים מהחומרים הטובים ביותר באיכות ללא פשרות.

המומחים שלנו

בחממה, הכנו עבורכם מגוון עצום של מרצפות ואריחים במגוון רחב של צבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון. מומחי החממה עתירי הניסיון, ילוו אתכם בהליך הבחירה והרכישה ויתאימו עבורכם בדיוק מירבי ריצוף שיתאים לשפה העיצובית של הבית או הדירה שלכם והן לאיזור הפנים והן לאיזורי החוץ.

ריצוף לבית דוגמאות בעיצוב ייחודי ויוקרתי

כאמור, הבחירה במרצפות ואריחים באיכות גבוהה, בעיצוב יוקרתי ובהתאמה מושלמת לשפה העיצובית של החלל משפיעה על האווירה העיצוב הכולל בצורה משמעותית. מכיוון שמחליפים ריצוף בבית או בחצר ובמרפסת רק לעיתים רחוקות, חשוב שתשקיעו את מכסימום המחשבה, הבחירה והמשאבים בריצוף הטוב ביותר שתוכלו שילווה אתכם לאורך זמן ביוקרה בלתי מתפשרת. המומחים שלנו בחממה יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בכל תחומי ריצוף וחיפוי הבית ויתנו מענה מושלם לעיצוב המבוקש.

בואו לבחור

הנכם מוזמנים לאולם התצוגה המרשים שלנו, ברחוב הלח״י 7, בני ברק, הכולל 1200 מטרים רבועים של דוגמאות ריצוף וחיפוי. כך תוכלו להתעדכן בכל החידושים בתחום ולבחור בקלות ובנוחות את האריחים המושלמים עבורכם.

תפריט נגישות